Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Úvod » Velkoobchod Corfix » Plastic ModelKit TECHNIK loď 00451 - Flower Class Corvette (1:72)


        

Plastic ModelKit TECHNIK loď 00451 - Flower Class Corvette (1:72)

na dotaz

 

Dostupnost: na dotaz
Číslo produktu: Z18-00451
EAN kód: 4009803004518
naše cena:
4 889 Kč ( Nejsme plátci DPH )

do košíku:
   
Model lodě ke slepení s s možností připojení elektronických komponentů, které jsou součástí balení. Velikost: 1:72; 85 cm. Balení obsahuje: 1003 dílků ke slepení.



Informace o originálu:

Korvety třídy Flower zůstanou navždy spojeny s bitvou o severní Atlantik, ve které spolu s dalšími doprovodnými plavidly čelily největšímu náporu v boji proti německým ponorkám.



Informace o modelu:

- Elektronické komponenty jsou navrženy speciálně pro konkrétní model a lze je okamžitě zabudovat pomocí pohodlných přípojek

- LED žárovky jsou použity pro navigační a poziční světla, palubní světla, morseovku a pátrací světla a také osvětlení trupu a nástavby

- Elektrický motorek pro lodní radar

- Box na baterie (4 x 1,5V AA baterie, nejsou součástí balení)

- Plastový model korvety třídy Flower se spoustou detailů

- Obtisky pro verze HMCS Snowberry a HMS Campanula

- K sestavení je potřeba lepidlo a barvičky, které nejsou součástí balení



Potřebné barvy:

- základní: 8, 9, 69, 87, 92, 301, 331, 350, 362, 371

- další: 35, 36, 48, 52, 75, 79, 86, 88, 91, 95, 302



Detaily modelu:

Měřítko: 1:72

Počet dílů: 1003

Délka: 850 mm

Obtížnost: 5



Doporučeno pro děti od 14 let.



Upozornění: Nebezpečí udušení! Výrobek obsahuje malé části.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.