Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Úvod » Velkoobchod Corfix » Plastic ModelKit TECHNIK auto 00450 - VW Beetle 1951/52 (1:16)


        

Plastic ModelKit TECHNIK auto 00450 - VW Beetle 1951/52 (1:16)

na dotaz

 

Dostupnost: na dotaz
Číslo produktu: Z18-00450
EAN kód: 4009803004501
naše cena:
3 649 Kč ( Nejsme plátci DPH )

do košíku:
   
Model auta ke slepení s možností připojení elektronických komponentů, které jsou součástí balení. Velikost: 1:16; 25,9 cm. Balení obsahuje: 218 dílků ke slepení.



Informace o originálu:

Veleúspěšný příběh slavného Brouka, jednoho z nejdůležitějších vozů v automobilové historii, se začal psát s modelem VW Type 1. Pro model z roku 1951/1952 bylo typické moderní oválné dělené zadní okno.



Informace o modelu:

- Elektronické komponenty (jsou součástí balení) jsou navrženy speciálně pro konkrétní model a lze je okamžitě zabudovat pomocí pohodlných přípojek

- LED žárovky jsou použity pro přední světlomety, přístrojovou desku, osvětlení poznávací značky, brzdová světla a charakteristické blinkry

- Předprogramovaná řídicí jednotka napodobuje reálné situace při řízení

- Box na baterie (4 x 1,5V AA baterie, nejsou součástí balení)

- Plastový model vozu 1951/1952 VW Beetle se spoustou detailů

- Široký výběr obtisků s mezinárodními poznávacími značkami (D, NL, GB, F, B, CH, I, A, DK)

- K sestavení je potřeba lepidlo a barvičky, které nejsou součástí balení



Potřebné barvy:

- základní: 4, 5, 9, 47, 91, 302, 314, 371, 374, 378

- další: 7, 89, 90, 99, 331, 382, 730, 731



Detaily modelu:

Měřítko: 1:16

Počet dílů: 218

Délka: 25,9 mm

Obtížnost: 5



Doporučeno pro děti od 14 let.



Upozornění: Nebezpečí udušení! Výrobek obsahuje malé části.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.